top of page
  • Just Zuzana

Chcete zdravšiu pleť? Pred kúpou ďalšieho séra vyskúšajte tieto tipy na starostlivosť o pleť

S uvedením nových produktov každých päť sekúnd a ďalšími videami typu "get ready with me(pripravte sa so mnou)" na TikToku, s ktorými môžeme držať krok, je v priemysle starostlivosti o pleť veľa hluku. Aj keď si *myslím*, že som zvládla dokonalú rutinu v starostlivosti o pleť, vždy sa nájde niečo, čo tvrdí, že je o niečo lepšie. Je to cyklus, ktorý v skutočnosti nikdy nekončí, ale keď som si smutne uvedomila, že posledných pár produktov, ktoré som si kúpila, v skutočnosti nie je to kúzlo vo fľaši, ako som si myslela, že budú, rozhodla som sa, že urobím prieskum o tom, aké ďalšie veci by som mohla urobiť a tak zlepšiť moju pleť – viete, veci, ktoré nezahŕňali míňanie 90 eur za sérum, ktoré mi odporučilo dievča na mojom feede. Poďte sa presvedčiť, že existuje veľa spôsobov, ako dosiahnuť zdravú, žiarivú pleť, trikmi ktoré sú úplne podceňované, ale sú tým rozdielom, takže milá čitateľka a kamarátka na krásu, zdieľam ich tu s vami:



1. Pite veľa vody


Viem, že viete, že musíte piť vodu, ale zopakujem to, pretože je to dôležité pre dosiahnutie zdravej, žiarivej pokožky (a samozrejme pre vaše celkové zdravie). Bez toho, aby vás zahltila štúdiami, príjem vody je spojený s lepšou hydratáciou pokožky, trávením, cirkuláciou a celkovým fungovaním buniek v našom tele. Definícia „dostatku“ vody sa u každého človeka líši, preto sa snažte piť správne množstvo pre vaše telo, aby ste videli žiarivé výsledky. Najlepší spôsob, ako si zapamätať pitie vody? Mať opakovane použiteľnú fľašu s vodou vždy pri sebe.


2. Doplňte kolagén v strave


Ako najhojnejší proteín v našom tele je kolagén zodpovedný za štruktúru, elasticitu a omladenie našej pokožky (a našich šliach, väzov a svalov!). Naše telo si ho prirodzene produkuje, no môžeme ho dopĺňať aj do našej stravy. Či už sa rozhodnete pridať kolagénový prášok alebo vitamín do svojej rutiny alebo začleniť do stravy viac potravín, ktoré sú bohaté na kolagén, ako je vývar z kostí, ryby, listová zelenina, fazuľa, paradajky, paprika a cesnak, kolagén vám môže pomôcť udržať hydratáciu. vo vašej koži – najmä s pribúdajúcim vekom.


3. Spite s hodvábnou obliečkou na vankúš


Hodvábne obliečky na vankúše sa stali pred niekoľkými rokmi veľkým trendom a z dobrého dôvodu. Nielenže pomáhajú znižovať lámavosť a krepovatenie vlasov, ale ponúkajú aj neuveriteľné výhody pre pokožku – najmä pre citlivú pokožku. Prechod z tradičnej obliečky na vankúš vyrobenej z bavlny, polyesteru alebo niečoho podobného na hodvábnu hladkú obliečku na vankúš môže pomôcť znížiť podráždenie, zápal a dosiahnuť toto: vrásky. Hľadáte cenovo dostupnejšiu alternatívu? Satén je ďruhá najlepšia vec.


4. Použite zvlhčovač vzduchu


Stavím sa, že naposledy ste videli zvlhčovač v zozname pri zariaďovaní detskej izby u svojej kamarátky, ale verte tomu alebo nie, nie sú nevyhnutné len pre škôlky – sú nevyhnutné pre zdravie pokožky. Áno, znie to trochu bláznivo mať vo svojej spálni zvlhčovač, ale keď budete počuť tieto výhody, objednáte si ho aj pre seba. Vzduch, ktorý je filtrovaný cez zvlhčovač, hydratuje vašu pokožku, čím zabraňuje vysušovaniu, citlivosti, matnosti, jemným líniám a vráskam. Môže tiež podporovať zdravú kožnú bariéru tým, že chráni vašu pokožku pred baktériami a znečistením. Zaspite jedným behom a zobudíte sa s pokožkou hladkou ako zadoček bábätka.


5. Uprednostňujte výživné potraviny


Nie až tak tajné zdravej, žiarivej pleti? Jedzte dobre vyváženú stravu, ktorá je bohatá na živiny milujúce pokožku. Napríklad omega-3 mastné kyseliny nachádzajúce sa v potravinách, ako je losos a chia semienka, môžu pomôcť znížiť zápal a vitamín C, ktorý sa nachádza v potravinách, ako sú pomaranče a paprika, môže pomôcť v boji proti vráskam. Uprednostňovaním potravín bohatých na živiny môžete vyživiť pokožku zvnútra. A samozrejme, hoci veríme, že žiadne jedlo nie je zlé jedlo, obmedzenie rafinovaných cukrov, rýchleho občerstvenia, olejov a alkoholu môže pomôcť znížiť zápal, podráždenie a vyrážky.


6. Používajte nástroje na masáž tváre


Gua Sha, nefritové valčeky, ľadové valčeky, ľadové gule, mikroprúdové zariadenia – zoznam pokračuje ďalej a ďalej – a ja ich milujem všetky. Vážne! Či už trpíte zápalmi, akné, začervenaním alebo suchosťou, jednoducho sa zaujímate o techniky proti starnutiu alebo chcete nástroj, ktorý pomôže vašim produktom lepšie absorbovať, na trhu je nástroj na masáž tváre, ktorý môžete začleniť do svojho každodenného života. rutina, ktorá vám pomôže zvýšiť prirodzený lesk vašej pokožky.

7. Pravidelne čistite štetce na make-up


Nepreháňam, keď poviem, že s jemným mydlom, trochou vody a piatimi minútami vášho času môžete byť na ceste k zdravšej pokožke. Štetce na mejkap (a hubky) môžu ľahko nahromadiť odumretú pokožku, mastnotu, špinu, baktérie, znečistenie a ďalšie, preto by sa mali čistiť pravidelne (každých 7-10 dní), aby sa predišlo akémukoľvek nepríjemnému prenosu na pokožku a do produktov. Chcete ich ešte viac chrániť pred nečistotami? Skladujte ich oddelene od zvyšku vašich toaletných potrieb.


8. Minimalizujte stres


Stres môže negatívne ovplyvniť vašu pleť rovnako, ak nie viac, ako hrubé štetce na mejkap a diéta plná zápalových potravín, takže ako prvé? Zamerajte sa na minimalizáciu stresu vo svojom každodennom živote. Zvýšený kortizol môže vyčerpať prirodzené oleje vašej pokožky, čo môže viesť k vyrážkam, vráskam, otupeniu a dokonca k vzplanutiu rosacey alebo ekzému. Ak teda máte pocit, že ste už vyskúšali každý produkt a tip pre zdravie pokožky, ale stále sa stretávate s tými istými problémami v oblasti starostlivosti o pleť, urobte inventúru všetkého, čo by mohlo potenciálne spôsobovať stres, a začleňte zmeny životného štýlu (meditácia, zapisovanie do denníka, -nárazové cvičenie atď.) na podporu toho.


9 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page