top of page
  • Just Zuzana

Ako sa stať „tým dievčaťom“ v roku 2023

Či už často chodíte na Instagram alebo TikTok, alebo ste len na sociálnych sieťach, aby ste sledovali svojich bývalých alebo sa chválili svojej rodine svojimi úžasnými dobrodružstvami, pravdepodobne ste už počuli o „tom dievčati“. Som si istá, že ste už videli 30-sekundové videá s názvom „that girl“, ktoré sa skoro zobudilo, ustlalo si posteľ a pilo zelený džús, a to všetko predtým, ako si pripevníte závažia na členky a pôjdete na prechádzku. Ale „to dievča“ nie je nevyhnutne osoba (alebo zoznam wellness trendov) – je to skôr pocit: stavia sa na prvé miesto a neúnavne sa zameriava na sebazdokonaľovanie a na to, aby bola tým najlepším. „To dievča“ nie je hviezda TikToku, ktorá uverejňuje príspevky o lososových a ryžových miskách, ani wellness influencer, ktorého tipy vás majú inšpirovať, no v skutočnosti sa budete cítiť vystresovaní. „To dievča“ stelesňuje ideológiu ako žiť svoj najlepší život a uprednostňovať svoje najlepšie ja. Ak stále pracujete na tom, aby bol rok 2023 rokom, v ktorom sa stanete svojím najlepším ja, tu je osem jednoduchých spôsobov, ako sa aj vy môžete stať „tým dievčaťom“.


1. Nájdite si počas dňa hodinu navyše


TikTok vás možno presvedčia, že „to dievča“ miluje vstávanie skoro ráno, ale ak nie je vašou atmosférou budenie o šiestej ráno, nebojte sa. Cieľom je vyčleniť si počas dňa čas na to, aby ste sa sústredili na seba a dokončili niektoré z ďalších úloh z tohto zoznamu, ale výhody jednej hodiny času, ktoré si venujete, môžete využiť kedykoľvek počas dňa. Pre niektorých to môže znamenať hĺbkovú rannú alebo večernú rutinu, zatiaľ čo iní môžu využiť obedňajšiu prestávku na meditáciu, prechádzku alebo cvičenie. Kedykoľvek a akokoľvek sa vám to zmestí do rozvrhu, urobte si každý deň čas pre seba.


2. Založte si denník


Písať si denník je jednou z tých položiek zoznamu úloh, ktoré „to dievča“ urobí počas svojej ďalšej hodiny dňa. Či už používate tento čas na meditáciu alebo na manifestáciu, alebo len píšete čokoľvek, čo vás napadne, zapisovanie do denníka je skvelý spôsob, ako vám pomôcť odhaliť podvedomé myšlienky a pocity alebo vám pomôže uvedomiť si, ako sa momentálne cítite. Ak vás písanie každý deň zdrvuje alebo máte málo času, skúste namiesto toho rýchlu meditáciu. To vám tiež pomôže nadviazať spojenie mysle a tela a je to skvelý spôsob, ako začať alebo vyresetovať svoj deň.


3. Pohybujte sa každý deň


Či už je to prechádzka po okolí, rýchla joga či len strečing, alebo intenzívny HIIT tréning, snažte sa rozhýbať telo aspoň 30 minút každý deň. Už 150 minút aeróbnej aktivity strednej intenzity týždenne je spojených s viacerými zdravotnými výhodami a ukázalo sa, že dôsledné cvičenie zlepšuje náladu, zvyšuje energiu, pomáha spať a predlžuje životnosť (všetky výhody, ktoré sú rozhodujúce pre život a životný štýl „toho dievčaťa“). Ale čo je najdôležitejšie? Vďaka týmto dlhotrvajúcim benefitom sa budete cítiť najlepšie aj potom, čo trend „toho dievčaťa“ pominie.


4. Hydratovať, hydratovať, hydratovať


Pi viac vody. Ľahšie sa to povie, ako urobí, ale všetci môžeme ťažiť z väčšej hydratácie v našom každodennom živote (existuje dôvod, prečo „to dievča“ z TikToku vždy začína citrónovou vodou alebo zelenou šťavou). Optimálna hydratácia pomáha udržiavať našu energetickú hladinu na vysokej úrovni, našu pokožku žiariacu a naše telá fungujú čo najlepšie. Aj keď sa potrebné množstvo líši od človeka k človeku, existuje niekoľko odporúčaní, ktoré môžete vyskúšať: osem pohárov vody alebo aj 2-3 litre vody. Ak sa snažíte splniť svoje ciele v oblasti príjmu vody, vyskúšajte prípadne aplikáciu na sledovanie prijímu vody.


5. Vyživujte svoje telo


Zdravé ženy sa zameriavajú skôr na to, čo jesť než na to, čo nejesť; zameriavajú sa na konzumáciu plnohodnotných potravín, vďaka ktorým sa cítia dobre a vyživujú ich telo. Môžete to urobiť aj vy pridaním viac prírodných, nespracovaných potravín do vašej stravy a uistením sa, že viac vašich jedál obsahuje nejakú zeleninu. Dodáte tak telu živiny a palivo, ktoré skutočne potrebuje, aby sa cítilo najlepšie. To neznamená, že sa musíte navždy rozlúčiť s pizzou (je to vôbec možné?), ale znamená to zmeniť spôsob, akým premýšľate o jedlách, ktoré prospievajú vášmu telu, oproti jedlám, ktoré môžu chutiť dobre, ale telu neprinesú žiaden úžitok.


6. Noste to, v čom sa cítite dobre


Ak sme sa od Pravej Blondýnky niečo naučili, je to to, že s dobrým oblečením môžete dosiahnuť čokoľvek. Elle Woods a „to dievča“ (možno jedna a tá istá osoba) vedia, že správne oblečenie má silu pomôcť vám cítiť sa čo najlepšie a urobiť to čo chcete. To, v čom sa budete cítiť najlepšie, bude pre každého vyzerať inak. Či už sú to legíny a váš najútulnejší sveter (môj osobný favorit) alebo nohavice a sako, zamerajte sa na nosenie toho, v čom sa cítite dobre a ste pripravení pustiť sa do nového dňa.


7. Nájdite si čas na sebazdokonaľovanie


„To dievča“ vie, že byť vaším najlepším ja je celoživotná snaha a miluje učenie a rast. Ak sa chcete zapojiť do akcie, prečítajte si knihu o sebazdokonaľovaní na tému, ktorá vás zaujíma, aby ste sa cítili viac motivovaní a inšpirovaní robiť zdravé zmeny. Alebo skúste opakovať svoje obľúbené albumy T. Swift pomocou wellness podcastu, aby ste sa dozvedeli obchodné tajomstvá od odborníkov. Cieľom je začleniť čas na sebazdokonaľovanie do vašej bežnej rutiny, aby sa zdokonaľovanie skutočne stalo koníčkom.


8. Pravidelne sa rozmaznávajte


Zatiaľ čo všetko na tomto zozname by sa dalo považovať za starostlivosť o seba, zaslúžite si celú rutinu venovanú rozmaznávaniu. Rozmaznávanie nie je len o čistej pleti alebo manikúre (hoci to sú vítané vedľajšie účinky) a nemusí to byť domáca starostlivosť o tvár alebo rezervovanie pravidelných masáží. . Tráviť čas rozmaznávaním a starostlivosťou o seba akýmkoľvek spôsobom, ktorý vám vyhovuje, môže tiež pomôcť zlepšiť obraz tela, posilniť reakciu vášho tela na stres a celkovo vám pomôže cítiť sa pozitívnejšie. Ale kľúčom číslo 1 k tomu, aby ste sa stali „tým dievčaťom“, nie je len starať sa o seba, ale vedieť, že si to zaslúžite.

5 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page